شكوفه بهاري زندگي  من و بابایی باران جانشكوفه بهاري زندگي من و بابایی باران جان، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

باران مامان و بابا

هفت ساله شدنت مبارک

1397/1/15 10:55
نویسنده : مامان باران
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم می خندد و من از خنده های مستانه اش جان می گیرم !

دخترم همچون قلب ! خون را پمپاژ می کند در رگهایم و ترغیب و تشویق برای خندیدن ...

دخترم ... دخترم را به اندازه ...

 دوست داشتنش اندازه ندارد !!!

ماه بانوی بهارم تولدت مبارک محبت

دوستای 7 ساله مهربونِ وبلاگی بارانم

درینا جونِ عشق

آرمیتای جونِ نازنین

 

الهی همیشه شاد باشین قشنگترین ها

 

 

بابای مهربووونم عاشقتمممم

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان آیسلمامان آیسل
21 فروردین 97 11:47
هفت سالگیت مبارکه باران جان....الهی همیشه شاد و خوشبخت باشه محبت
مامان باران
پاسخ
مرسی خانوم گل محبت
مامان صدرامامان صدرا
22 فروردین 97 9:05
تولدت مبارک پرنسس😙❤
مامان باران
پاسخ
فدای شما مهربونم محبت
sheyda
7 اردیبهشت 97 20:27
تولدت مبارک دردونه ی زیبا ( البته خیلی با تاخیر ) محبت انشا... سالیان سال کنار مامان بابای خوبت به خوشی و سلامتی زندگی کنی ... یه عمر با عزت و طولانی و بالاترین خواستم برات اینه که حاجت دلت با حکمت خدا یکی باشه.
مامان باران جون سالروز مادرشدنتون مبارک انشا... بارانم بمونه براتون بغل
یادتونه قبلا گفتم اگر میشه رمزو داشته باشم گفتین ادرس ایمیل بدم؟ اینم ادرس aliabadi.s7596@gmail.com  ببخشید خیلی دیر شد پیشاپیش ممنونم از اعتمادتون محبت خیلی ذوق دارم واسه خوندن دلنوشته هاتون انرژی نابی میده بهم ممنون.
لطفا بازم هر از گاهی بنویسید بعدها که برگردین و بخونین خودتونم پر از شور و شعف میشین 
مامان باران
پاسخ
فدای مهربونیت عزیز دلم
مرسی از تبریک خیلی قشنگ و مرسی از دعای قشنگ ترت
خانومی رمز وبلاگ رو برات ایمیل کردم محبت
رضوان
8 اردیبهشت 97 21:03
ای جونم بارانه نازنینممممممممممم من باورم نمیشه باران و درینا اینقد خااااااااااااانوم شدن هزااااااااااررررررررررررررررررر ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان باران
پاسخ
فدات شم رضوان نازنینم محبت
رضوان
10 اردیبهشت 97 18:37
مامان جونییییییییی باران میشه رمز نوشته ها رو ب منم بدبد؟
مامان باران
پاسخ
بله حتما
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 اردیبهشت 97 22:45
تولدت مبارک
مامان باران
پاسخ
مرسی مهربونم محبت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
4 آبان 97 13:58
نفسممممم تولدت مبارک 
مامان حسنا
31 تیر 99 11:47
ای جونم. یادم اومد شما رو. با آوا و آرمیتا جون اون موقع که من وبلاگ شما رو می خوندم هنوز خودم بچه نداشتم. و دلم ضف میرفت واسه کوچولوهای وبلاگی
مامان باران
پاسخ
عزیزم انقدر همیشه نسبت به ما لطف داشتین و همیشه مهربونیتون بی مثال بوده ممنون از همراهی همیشگیتون 🌺