شكوفه بهاري زندگي  من و بابایی باران جانشكوفه بهاري زندگي من و بابایی باران جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

باران مامان و بابا

باران بهاريم ٨ ساله شد🌸

1398/1/15 5:10
نویسنده : مامان باران
952 بازدید
اشتراک گذاری

 

هشت سال پیش تو این ساعت ساكمو پیچیده بودم و با دلهره ای دلچسب نشسته بودم تا صبح زود قبل از طلوع خورشید به دیدارت بيام.

هوا تاریک بود و زمانی که چشمم باز شد زیباترین نام دنیا مالِ من شده بود "مادر" زمانی که از شیره ی جونم نوشيدي دیوانه وار عاشقت شدم عشقی الهی بی مثال تکرار نشدنی امروز هشتمین سال تولد توست دختر نیمه فروردين ماهی من بهار سبزِ من و پدر امروز بانویی شدی بی مثال

 

نگاهت ميكنم .. نگاهت ميكنم و تنها تصوير فرشته وار توست تو و  دوباره تو ای جانِ دلِ مادر جای گلها تو بخند جاي شاپركها تو برقص تو مصرع شعری زیبا از زندگی من و پدري.

تو نگاهت آسمان آبی پر از  آرامشه

تو سياهي چشمات كه نگاه ميكنم تما دنيا با تمام عشقاش مالِ من ميشه صبور بانوی بهارم بموني برامون هميشه 🙏️ 🦋

باران مهربونِ  من عاشقونه زندگي كن ، عاشقونه لبخند بزن و عاشقونه هاي دنياي ما رو كوك كن 🌸

 

#فاطمه_جلالي

 

زادروزت مبارك فرشته ي بي همتاي من 🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎊🎊🎊🎊🎊 🎂🎂🎂🎂 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
19 فروردین 98 13:14
هزارماشالله😘تولدش مبارک❤️
مامان باران
پاسخ
مرسی از محبتتون 😍
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
19 فروردین 98 14:39
تولدت مبارک. 😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 فروردین 98 8:33
تولدت مبارک خانومی