شكوفه بهاري زندگي  من و بابایی باران جانشكوفه بهاري زندگي من و بابایی باران جان، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

باران مامان و بابا

مادرانگيه شيرين من

1396/6/7 10:00
نویسنده : مامان باران
653 بازدید
اشتراک گذاری

باران : مامان من وقتي نگات ميكنم انقدر خوشحال ميشم زیبامنتظر

من : اي كلك خانووووووم راستشووو بگو چي ميخواي بگي محبت

باران : مامااااااان جدي ميگم از اينكه تو رو انتخاب كردم كه مامانم بشي خيلي خوشحالم 

من : براي يه لحظه قشنگتريم صدا و جمله عالم تو گوشم ميپيچه ، جلوي پاهاي فرشته كوچولوم زانو ميزنم و  به چشماي هميشه مهربوونش خيره ميشم با اينكه از شدت شوق كم مونده بود  اشكام سرازير بشه ،دستاشو ميگيرم و بهش ميگم منم از اينكه  انتخابم كردي و از اينكه فرشته من شدي خيلي خيلي خيلي خوشحالمممممم، 

براي يه لحظه انگار زمان ايستاد سريع خودشو رها كرد تو بغلم و من دوباره خوشبخت ترين مادر دنياااااا شدم .بغلمحبتبغل

 

پي نوشت : يه وقتايي به اين فكر ميكنم چقدر ما آدما احتياج داريم به محبت و مهربوووووني چقدر خوبه كه بتونيم احساسمون رو بهم بگيم 

چقدر خوبه تا عزيزامون كنارمون هستن بهشون ابراز علاقه بكنيم و بگيم چقدر دوسشون داريم و چقدر حضورشون تو زندگي ما ارزشمنده ى چقدر خوشحاليم از داشتنشوووون ....

ديشب بازم يه درس ديگه از فرشته كوچولوم ياد گرفتم ،بازم با حرفاي قشنگش منو راهبري كرد ،بازم به من ياد داد محبت كلامي اولين رابطه ميون من و آدماست.

ماه بانوي بهارررررم ازت ممنونم كه هميشه كلي عشق بهم ميدي ،ازت ممنونم كه مادرانگي رو برام شيرين و شيرين تر ميكني ،ازت ممنونممممم ❤️❤️❤️

 

خدايااااا مرسي # عشقموووو آفريدي #

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آیسل
7 شهریور 96 10:51
عالییی بود....چقدر خوبه نشون بدیم چقدر عزیزانمون رو دوست داریم
مامان باران
پاسخ
مرسی عزیز دلم محبت حس خیلی خوبیه ایکاش همه بتونیم این کارو انجام بدیم و به عزیزامون بگیم چقدر دوسشون داریم بوس
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 دی 96 21:47
سلام کلا وبلاگ تون خوب بود بخصوص نقاشی خوشگل خانوم را خیلی پسندیدم در مان ما نمره اش بیست بود الان فکر کن نمره نمیدند صد افرین
مامان باران
پاسخ
مرسی از نگاه مهربونتون عزیزم