شكوفه بهاري زندگي  من و بابایی باران جانشكوفه بهاري زندگي من و بابایی باران جان، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

باران مامان و بابا

بوي پاييز 🍁🍁

1396/7/2 14:20
نویسنده : مامان باران
762 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

 


تو هستی و من هستم و باران.....
تو خوابی و من هستم و طراوت....
تو میخندی و من هستم و جوانی....
تو می گریی و من هستم و گذر زمان....
تو روی برگها راه میروی و حرف میزنی و من هستم و پروازی سبک...
تو به من میگویی دوستت دارم و من بغض سنگینی را فرو میدهم...
تو تمام باور و اقتداری و من ناباور از اینهمه بزرگی و رشد تو....
من به دستهایت نگاه میکنم و حرفهایت و صدایت و نمیدانم زمان چگونه تو را از من میدزدد.....
چقدر زود بزرگ میشوی باران ......
از شاخه های تن من تاب میخوری و بزرگ میشوی...از وجود من بزرگ شو دخترم..... سپید و زیبا بزرگ شو....
و همینگونه بمان کنارم....تا بارانها و پاییزهای سالهایی که تو بزرگی و من کوچک.....
نمیخواهم ارزش زحمتهایم را بدانی نمیخواهم برایت تکرار بی سود باشم...
فقط کنارمان بمان و بگذار از دور نزدیکترینمان باشي.
عزیزترینم زیباترینم..شیرینترینم.... امید من و بابا..
بانوي نازنينم عاشقانه دوست داريم .

در شرف پاييز # باران #

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

رویا ایراندخت
4 مهر 96 12:17
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
مامان ملودی
6 مهر 96 10:37
واییییی خیلی یهویی اومدم گفتم هرچند چیزی نیست اما یه سری بزنم . ای جانم چقدر خانوم شده بارانم ماشا لله فاطمه جون
مامان باران
پاسخ
عززززیزم ، منم خلی زیاد دلتنگتون بودم ، عزیز دلمییییی ملودی نازنینمو ببوس از طرف من بوس