شكوفه بهاري زندگي  من و بابایی باران جانشكوفه بهاري زندگي من و بابایی باران جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

باران مامان و بابا

پر از دلتنگی ام

1396/4/18 10:33
نویسنده : مامان باران
458 بازدید
اشتراک گذاری

 انگار مدتهاست که نخواسته ام بنویسم نه اینکه نتوانم نه ، انگار هنر نوشتن را از دست داده ام .....

امروز بعد از مدتها آمدم ، به وبلاگ غبار گرفته ام سر زدم ، پر از خاطرات شیرین و دلتنگی های گاه و بیگاه

مادرانه ام .... روزهای مادریم ، روزهای دلتنگیم ...

همچنان صبور بود ، گویی همین دیروز حالش را پرسیده بودم ...

صفحه سفید دوست داشتنی من چقدر دلتنگت بودم ...دیدمت همانطور سفید و پاک بودی اصلاً تغییر نکردی..

و  همچنان مشتاقانه به چشمان زل زدی ، گویی تو نیز دلتنگم بودی ...

آمدم ....

آمدم که بمانم..

که مونست شوم ...

که مونسم شوی ...

در آغوش بگیرمت، در آغوووش بگیریم و ساعتها همانطور در آغوشت جای بگیرم ....

صفحه سفید مهربانــــــــــــم ، برایم از دلتنگی های این روزهایت بگوووو ....

من هم مثلِ تو پر از دلتنگی ام ...

 

پی نوشت : سلام به عزیزای دلم ، دلم برای تک تکتون و فرشته های نازنینتون تنگ شده ،

نوشتن دوباره تو این صفحه سفید جونِ تازه ای بهم میده ....

همراهای همیشگی کلی دوستتون دارم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اینده یه فسقلی
16 مرداد 96 0:56
غش کردم واسه خودت واسه عکس ت باران جون. چقد بزرگ شدی چقد ماه شدی هزززززززززززززززززار ماشالا
مامان باران
پاسخ
سلام خانوم گل , خوبی قربونت برم ، فرشته نازنینت خوبه ؟ ، بلهههه دیگه دخمرم خانومی شده واسه خودش بغلمحبت
خاله
18 مرداد 96 10:08
سلام عزيز دلم. خدا پدر مهربونت و رحمت كنه و مادرت و براتون نگهداره... واقعاً ناراحت شدم خدا بيامرزتشون
مامان باران
پاسخ
سلام عزیزم ، خدا همه پدر و مادرای آسمونی رو بیامرزه و روحشون قرین رحمت الهی ، مرسی از همدردیت عزیزم محبت
مامان ملودی
6 مهر 96 10:40
خوش اومدی مهربونم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
4 آبان 97 14:00
خوششش اومدی دوباره 
مامان باران
پاسخ
فدای مهربونیت نسیم جوونم محبت